marți, 19 octombrie 2010

ÎNTÂLNIRE DUPĂ 36 DE ANI



Sunt drideancă get beget şi nostalgică, de aceea am decis să-mi caut foştii colegi din liceu printre care şi 5 drideni ,să ne întâlnim dupa 36 de ani de la terminarea liceului. Am decis locaţia şi data, au venit toţi cei pe care am reuşit să-i găsesc folosind adresele lor din localităţile unde s-au născut sau alte metode de contact. A fost emoţionant pentru toţi, cu cei mai mulţi nu ne văzuserăm de 36 de ani,ne-am schimbat mult de atunci bineînţeles. După lungi priviri unii dintre noi ne-am recunoscut....alţii păreau neschimbaţi la fizionomia feţei doar.Ne-am prezentat după catalog relativ, fetele cu nume vechi, am povestit ce facem acum unde stăm, ce afaceri derulează mulţi dinte colegi, ne-am întors cu 36 de ani în urmă pentru câteva ore.Toţi au fost încântaţi de revedere ne-am propus ca în fiecare an să ne revedem în luna octombrie.... frumos ar fi să se întâmple toţi au fost de acord. Am absolvit Liceul Industrial ptr. Industrie Alimentară Bucureşti-str. Spătaru Preda ,se făceau 5 ani ,ultimul an era de practică în fabrici. Am fost repartizaţi în diferite orase din ţară a fost extraordinar mai ales când am început să derulăm amintiri din fiecare lloc unde eramşi ce năzbâtii făceam, erau poveşti plăcute dar pure şi idilice în acele vremuri, diferite mult de cele ale liceenilor de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu