marți, 19 octombrie 2010

ZIUA BIBLIOTECII- PREZENTAREA TRECUTULUI COMUNEI NOASTRE








A trecut un timp de când nu am mai postat nimic pe blog dar nu pentru că nu am avut evenimente, ci pentru că nu am avut timp. Suntem în luna octombrie iar pe 28 este -Ziua bibliotecii-când se implinesc 546 de ani de la atestarea documentara a localităţii. Pâna la acea dată desfăşurăm tot felul de activităţi cu tema *DRIDU LA 546 DE ANI*cu elevi în mod special. Azi 19 octombrie am prezentat localitatea elevilor clasei a IV-a care au temă la istorie -Trecutul localităţii în care ne-am născut.
Atasez alături câteva imagini din timpul acţiunii care a constat în prezentarea unui material despre Dridu prin videoproiecţia de date din cartea monografică a d-lui prof. de istorie pensionar C-tin Dedu, autorul monografiei editată în anul 2007 cu ocazia Semicentenarului bibliotecii.A fost prezent autorul carţii care a vorbit elevilor despre importanţa cunoaşterii trecutului nostru şi despre istoricul localităţii.



2 comentarii:

  1. CE E AIA aăaturi DIN RANDUL 5 DE JOS MAI SUS? ATI VRUT SA ZICETI ARATURI SAU ARATARI??? RUGAM NU MAI LASATI AGRAMATI LA NOBILA TASTATURA A DRID-RICHului
    cand publicati HAIGA LONG LIVE DRIDU dati-mi un E-MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!
    cu stima
    STOPS

    RăspundețiȘtergere
  2. la mine in DRIDU - MOARA acum este ora 12.36
    observati ce ora arATA BIL GATES LA DRIDU ... DE CAND CU BIBLIONETU ASTA ...

    RăspundețiȘtergere