vineri, 5 noiembrie 2010

ADRIAN PĂUNESCU a trecut ÎN ETERNITATE

Mare pierdere pentru România, dispariţia omului şi poetului Adrian Păunescu. La aflarea tristei veşti mi s-a furnicat pielea. Am sperat primele zile ca îşi va reveni dar ...din păcate a plecat prea devreme şi cum spun pe la tv., mulţi dintre cei ce i-au fost prieteni sau apropiaţi, cătrănit şi nemulţumit de traiul românilor azi. Prin,, Cenaclul Flacăra,, a lansat multe nume în literatura şi muzica românească.Opera sa va rămâne nemuritoare , sunt atâtea versuri cu profundă semnificaţie voi posta din volumul *POEZII CENZURATE- a doua ediţie- poezia -
IES ÎN STRADĂ- scrisă în data de 17 decembrie 1987 care din păcate este valabilă şi azi după 20 de ani de la revoluţie.
Eu nu mai pot, vrea cineva să creadă
că nu mai pot, că-mi este deajuns?
Aştept tăcut o vorbă de răspuns
şi-n iarna asta voi ieşi în stradă

Sînt om nu sînt o parte de cireadă
voi nu vedeţi, şi voi, unde-am ajuns?
Cu ultimul ulei de soia uns
În iarna asta voi ieşi în stradă.

Eu sînt un laş de remuşcări pătruns,
sînt hahalera care vrea să vadă
cu toate vorbele fără răspuns
în care de cenzură voi fi tuns,
în iarna asta voi ieşi în stradă
de ce? S-ajut la strînsul de zăpadă.
Poeziile poetului sunt de mare valoare literară şi de suflet mai ales şi nu numai .... Rugă pentru părinţi....poezie şi cântec la care nu poţi să nu plângi....
Odihnescă-se în pace ....Dumnezeu să-l ierte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu