luni, 22 noiembrie 2010

TARGUL de carte „GAUDEAMUS „




Luni 22 noiembrie , în ultima zi a salonului de carte mi-am făcut timp să-l vizitez.A fost o reală plăcere să te afli într-un spațiu atât de generos, unde respiuri aer de cerneala de tipar, unde era atât de multă lume fapt care m-a bucurat și din care am înteles că nu s-a pierdut gustul de carte, de citi, de lecturat cu cartea în față și nu neapărat pe leptop sau calculator. Fiecare persoană din arealul destinat expozitiei avea măcar o carte cumpărată.Am asistat la o discuție între niște persoane cu venituri mici cert, care spuneau hai să mergem că numai avem bani de ajuns acasa dacă mai vedem ceva. Și era de văzut slavă Domnului, multe edituri ,mii de titluri din toate domeniile, pentru copii, albume, medicină, istorie, beletristica,ofertă bogată pentru toate buzunarele.Nu poți pleca de acolo fără să achizionezi ceva. Binențeles că și eu am cumpărat câteva cărți, pentru nepoata mea, pentru băiatul mei și pentru mine, deasemenea soțul meu și-a cumpărat ceva din domeniul lui preferat istorie. Deși nu găseai loc de parcare ,după un periplu prin zona am găsit pe la Casa Presei Libere. Era foarte multă lume chiar dacă era ultima zi , lume de diferite vârste și probabil condiții sociale. A fost o zi foarte plăcută și benefică spiritului, deaceea am vrut să o remarc.

Un comentariu:

  1. INTERESANTĂ INFORMAȚIE-miniREPORTAJ
    DAR LÂNGĂ TEXT E O GLUMA BUNA CA IMAGINE CU PASTILA LUI MAREAN VANGHELIE P... PE CARE CRED CA AR TREBUBUI ...
    S-O SCOATEM CUMVA DE AICI (SUNT SI COPII CARE STIU SA CITEASCĂ!)
    CU STIMĂ,
    STOPS

    RăspundețiȘtergere