miercuri, 2 iulie 2014

LA CULES DE SÂNZIENE

Luni 30 iunie am mers la cules de sânziene cu o parte din participanţii la acţiunea dedicată ,,Drăgaicei şi zilei drapelului naţional., spectacol prezentat la Căminul cultural. Astăzi ne-am mobilizat şi am plecat spre locul cu o mare încărcătură istorica LA METEREZE, unde se pare s-au desfăşurat bătălii între Matei Basarab şi Vasile Lupu. Este zonă în care s-au făcut importante descoperiri arheologice legate de CULTURA DRIDU.
Acolo am mers cu elevi din Dridu, unde în preajmă se află *Mănăstirea Acoperământul Maicii Domnului*,am vizitat pădurea Leasa după care am cules sânziene; a fost tare plăcut ,  copiii s-au bucurat de mica excursie organizată de bibliotecvă. Un dar de vacanţă pentru ei şi o acţiune a bibliotecii tot odată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu